Tuesday, December 21, 2010

Real Piranha AttackQ!!

Korang mesti dah tengok citer piranha attack tu kan? Macam-macam versi citer pasal piranha nih. Korang dah tengok betol-betol punyer tak? Ha ni dia. Betol-betol kene ngap dek piranha, Camni ikan kecik-kecik nih leh kerjakan orang? jum kte tangok mangsanya!!


Ni la kawasan piranha tu meratah si mangsa

Mangsa yang dijumpai. Dia ni jatuh dalam air tempat piranha tu. Takleh selamat lagi dah.

Tengok tangan si mangsa. Berderai kene ratah dek sang piranha

Kepala pun tinggal tengkorak je


Sampai ke badan-badan. Dalam badan dia masuk jugak!!

Geli Mat Gempaks tengok!!

Licin dia ratah woooo. Hilang botox orang nih!! hihi

Korang sanggup tak berenang kat sungai tuh? hehe Seram!!
Jangan Lupe Like And Comment OK!!

1 comments: