Sunday, December 12, 2010

Jangan Sentuh Saya!!! Pinta Si Gadiz

video

Hehe dasyat jer nama tajuk artikel ni kan. hehe Korang janganla fikir bukan2. ni pasal seorang budak gadiz yang marah sebab adik dia sentuh dia, sentuh saja2 jer bukan sentuh bukan2 erk  , adik dia pun satu hal tak henti2 kacau kakak dia, kakak dia pulak dua hal, taknak plak lari dari situ. Bapak dorang pulak Bapak hal, suka jer nengok tapi comel la dorang nih. Jum tangkap leleh

Jangan Lupa Like dan komen erk!!

4 comments:

KONCO BLOGGY! said...

ko paham plak die ckap? haha

shahiochae cheekhoodook said...

comel!!!!
dont touch me!!!
ngeeee~~

My Gempaks said...

hahaha paham la jugak der

Anonymous said...

comelnyerrr